SMS-notificări și OTP

Serviciul SMS-notificări – serviciu de informare a clienţilor la fiecare tranzacție efectuată cu cardul, prin intermediul mesajelor SMS.

Ce conține?

Suma tranzacţiei, data, ora, locul (comerciantul) şi soldul disponibil în urma tranzacţiei efectuate.

Când primești?

La efectuarea tranzacțiilor cu cardul, alimentarea contului de card, în cazul tranzacțiilor respinse.

Cât te costă?

15 mesaje SMS  – 10 MDL
25 de mesaje SMS  – 15 MDL
SMS-uri Nelimitate – 25 MDL

Informarea instantanee despre alimentarea cu bani a contului tău.

Reducerea riscului de fraudă, prin monitorizarea în timp real a tranzacţiilor efectuate.

Oricând ai la îndemână informaţia cu privire la suma disponibilă în contul tău.

Monitorizarea utilizării mijloacelor băneşti.

Monitorizarea tranzacţiilor efectuate folosind cardul/cardurile secundare anexate la contul de card.

Prin Mobile Banking sau Web Banking

La orice bancomat al băncii prin selectarea opţiunii „Alerte SMS” în meniul principal al bancomatului

La orice sucursală sau agenție Moldinconbank prin depunerea cererii, prezentând actul de identitate

Posibilități

Deținătorul contului de card, fiind abonat la serviciul „SMS-notificări”, va recepționa SMS-notificări după efectuarea tranzacțiilor.

Serviciul „SMS-Notificări” este disponibil doar pentru numerele de telefon gestionate de Moldcell, Orange şi Unite.

Informarea instantanee despre alimentarea cu bani a contului.

Reducerea riscului de fraudă, prin monitorizarea în timp real a tranzacţiilor efectuate.

Oricând ai la îndemână informaţia cu privire la suma disponibilă în contul tău.

Confirmarea tranzacțiilor efectuate prin intermediul E-Commerce,Web Banking, Mobile Banking.

pdf

Condiţii de prestare a Serviciului „SMS-notificări”

pdf , 1201.2 KB

Întrebări frecvente:

  • Prin Mobile Banking sau Web Banking.
  • La orice bancomat al Băncii, prin selectarea opţiunii „Alerte SMS” în meniul principal al bancomatului.
  • La orice sucursală sau agenţie Moldindconbank, prin depunerea cererii, prezentând actul de identitate.

Client eligibil pentru utilizarea Serviciului „SMS-notificări” și al altor mesaje de notificare este orice persoană fizică, deținătoare a unui cont de card la care este anexat un card activ, sau orice persoană fizică, deţinătoare a unui card secundar activ, sau orice persoană fizică al cărei scop este să deschidă un cont de card.

  • Modificarea pachetului, a numărului de telefon sau anularea abonamentului poate fi efectuată la orice bancomat sau oficiu Moldindconbank.
  • Taxa pentru serviciu este percepută la abonare, la modificarea pachetului şi în prima zi a fiecărei luni calendaristice, conform Tarifelor în vigoare.
  • Pentru fiecare mesaj SMS primit după epuizarea numărului de mesaje incluse în pachet, este perceput comision, conform Tarifelor în vigoare.
  • aflu imediat despre salariul care mi-a fost transferat pe cont;
  • în supermarket nu mi-au ajuns mijloace, ca să achit cumpărătura – din SMS aflu soldul şi ştiu ce trebuie să scot din coş, ca să-mi ajungă bani;
  • vreau să-mi aflu soldul – doar mă uit la ultimul mesaj;
  • mi-au furat cardul – aflu la prima încercare de utilizare a cardului şi sun imediat la Serviciul suport, ca să-l blocheze;
  • mi-a spus chelnerul că n-a funcționat achitarea, dar văd, din SMS, că suma a fost scoasă din cont.

Dacă ai abonat un singur cont de card la acest serviciu, să știi că „SMS-notificări” va fi activat automat pentru toate cardurile anexate contului de card respectiv.

Dacă ai mai multe conturi de card, abonarea la serviciu este efectuată pentru fiecare cont de card.