Cel mai înalt standard de securitate oferit deținătorilor de carduri Moldindconbank, care presupune autorizarea tranzacției cu o parolă unică, generată suplimentar, ori de câte ori este efectuată o plată prin internet la comercianții certificați la acest serviciu.
3D Secure OTP
Comod – serviciul este activat în momentul efectuării tranzacţiei pe internet.
Gratuit – nu achiţi niciun comision pentru conectarea şi utilizarea serviciului 3D-Secure.
Sigur – o modalitate sigură de a efectua tranzacții pe internet.
Activarea Serviciului este efectuată automatizat, în cadrul procesului efectuării tranzacțiilor în rețeaua internet la comercianții/site-urile care suportă standardele 3D-Secure.
MICB 3D-Secure – un serviciu de securizare a plăților prin internet, prin intermediul autentificării electronice a deținătorului de card, la efectuarea tranzacțiilor pe site-uri care suportă tehnologia respectivă.
Activarea serviciului 3D-Secure este realizată în momentul efectuării tranzacției pe internet, prin înregistrarea cardului emis pe numele deținătorului, precum și prin identificarea suplimentară a deținătorului de card, prin una dintre următoarele metode:
Autentificare SMS – cu parola expediată prin mesaj SMS, la numărul de telefon mobil înregistrat în baza de date a Băncii.
Autentificare Mobile – cu parola generată în aplicația MICB Mobile-Banking, instalată în telefonul mobil al deținătorului cardului.
Autentificare ATM – cu parola afișată în lista parolelor de unică folosință, generată la orice bancomat Moldindconbank.
Pentru efectuarea tranzacțiilor pe site-urile care suportă standardul 3D-Secure, este obligatorie confirmarea tranzacțiilor cu parola unică generată prin una dintre metodele de mai sus (SMS/Mobile/ATM).
Dacă te afli într-o călătorie peste hotare și accesul la numărul personal de telefon este limitat, poți efectua tranzacții pe internet, utilizând 3D-Secure, cu ajutorul uneia dintre următoarele metode de autentificare:
Mobile OTP – prin activarea în prealabil a aplicației MICB Mobile-Banking și setării codului de acces.
ATM OTP – prin obținerea în prealabil a listei de parole unice la unul dintre bancomatele Moldindconbank.
Întrebări frecvente
Activarea este realizată în momentul efectuării tranzacţiei pe internet, prin înregistrarea cardului emis pe numele deţinătorului, precum şi prin identificarea suplimentară a deţinătorului de card prin una dintre următoarele metode:
- Autentificare SMS – cu parola expediată prin mesaj SMS, la numărul de telefon mobil înregistrat în baza de date a Băncii.
- Autentificare Mobile – cu parola generată în aplicaţia MICB Mobile-Banking, instalată în telefonul mobil al deţinătorului cardului.
- Autentificare ATM – cu parola afişată în lista parolelor de unică folosinţă, generată la orice bancomat Moldindconbank.
Dacă te afli într-o călătorie peste hotare și accesul la numărul personal de telefon este limitat, poți efectua tranzacții pe internet, utilizând 3D-Secure, cu ajutorul uneia dintre următoarele metode de autentificare:
- Mobile OTP – prin activarea în prealabil a aplicației MICB Mobile-Banking și a setării codului de acces,
- ATM OTP – prin obținerea în prealabil a listei de parole unice la unul dintre bancomatele Moldindconbank.
- Păstrează cardurile bancare, precum şi datele aferente lor în aşa mod încât să nu fie accesibile persoanelor terţe.
- În cazul primirii mesajelor cu parole de unică folosinţă prin SMS, asigură-te că persoanele terţe nu au acces la ele.
- În cazul autentificării prin Mobile-Banking, restricţionează accesul persoanelor terţe la telefonul mobil, precum şi la aplicaţia mobilă.
- În cazul autentificării la bancomate, asigură-te că persoanele terţe nu au acces la lista cu parole de unică folosinţă.
- Protejează computerul personal/telefonul mobil cu ajutorul unui software special de securitate, software antivirus, restricţionează accesul persoanelor terţe la dispozitive, precum şi folosește alte metode de protecţie a informaţiei.
- Nu copia și nu păstra parolele de unică folosinţă în locul în care vor fi disponibile persoanelor terţe.
- Monitorizează regulat tranzacţiile efectuate în extrasele din conturile tale de card.
- În cazul SMS-ului, este necesar să modifici/ştergi numărul de telefon din baza de date a Băncii, prin intermediul serviciului SMS-Notificare la ATM sau apelând la Serviciul Suport Clienți: +373 22 71 71 71 (disponibil 24/24).
- În cazul Mobile, este necesar să schimbi parola de acces în aplicaţia mobilă sau să informezi Serviciul Suport Carduri, pentru a fi suspendat accesul la aplicaţie.
- În cazul ATM, generează o listă nouă de parole de unică folosinţă sau anulează lista de parole existentă, apelând la Serviciul Suport Clienți.