Campania „Alege filtre în loc de plastic”

 

Concurs pentru grădinițele din țară

 

Perioada campaniei: 14 iulie – 15 septembrie 2025

 

Organizator: Moldindconbank, în parteneriat cu ULTRA

Înregistrare

Premiile campaniei

Locul I
Instalare completă a unui sistem de filtrare în grădinița câștigătoare, montarea de robinete în fiecare grupă și deservirea gratuită a sistemului timp de un an.
Locul II
Un filtru de apă, profesional.
Locul III
Un filtru de apă, profesional.

Obiectivele campaniei:

Comunitare
Implicarea instituțiilor
educaționale

Ecologice
Reducerea utilizării sticlelor din plastic

Educaționale
Promovarea consumului de apă filtrată

Cum participă grădinițele?

Completarea formularului online

Accesează formularul AICI.
Grădinițele vor furniza informații despre instituție, date de contact și o scurtă descriere a inițiativelor legate de mediu, reciclare sau consum responsabil (max. 500 caractere).

Realizarea și trimiterea materialului

Fiecare grădiniță va trimite un material creativ realizat împreună cu copiii, pe tema „De ce este importantă apa curată pentru copii?” Materialele pot fi sub formă de desen colectiv, colaj, fotografie creativă, scurt video sau poster digital realizat cu implicarea copiilor.

Atenție! Durata maximă a video-ului trebuie să fie de 30 secunde. Indicați denumirea grădiniței la început de video.

Reguli generale de înscriere

O singură înscriere

Fiecare grădiniță poate trimite o singură înscriere în cadrul campaniei.

Participare gratuită

Nu există taxe de înscriere sau participare la această campanie.

Materiale originale

Toate materialele trebuie să fie originale și realizate împreună cu copiii.

Confirmare

Participanții vor primi un email de confirmare după trimiterea formularului.

Etapa de selecție

Perioada: 16 august – 10 septembrie 2025

Număr finaliști: 10 grădinițe

Criterii de evaluare

  • Relevanța mesajului
  • Creativitatea
  • Participarea colectivă (copii + educatori)

Juriu

Reprezentanți ai Moldindconbank și specialiști în domeniul ecologiei și educației, partenerii de la Ultra.

Juriul va analiza toate materialele primite și va selecta cele mai bune 10 proiecte care vor intra în etapa finală a competiției.

Etapa de vot public online

Publicare proiecte
Cele 10 proiecte finaliste vor fi postate pe social media

Votare
Publicul votează prin reacții/comentarii

Calculare scor final
70% juriu + 30% vot public

*În perioada 26 august – 10 septembrie 2025, publicul va avea posibilitatea să voteze proiectele favorite pe pagina de Facebook a Moldindconbank.