Ce ar trebui să faci dacă te confrunți
cu un escroc?

Escrocii te-au sunat pe tine sau pe cei dragi și au încercat să afle date personale? Ai primit un SMS sau un email fals presupus de la bancă?
  • Dacă fraudatorul ți-a cerut să transferi bani sau să furnizezi detaliile cardului, te rugăm să ne anunți în formularul de alături. Acesta este modul în care ne ajuți să luptăm împotriva infractorilor cibernetici.
  • Și dacă, totuși, le-ai oferit fraudatorilor detaliile cardului sau codul din SMS, contactează Serviciul Suport Clienți 24/24 – 022 71 71 71 și blochează cardul.
Mulţumim pentru colaborare!
Raportează frauda




    Moldindconbank are grijă de protecția datelor cu caracter personal, de aceea te informăm că datele cu caracter personal pe care le-ai furnizat vor fi prelucrate în procesul de analiză a fraudelor. Ele vor fi accesibile persoanelor responsabile desemnate din cadrul companiei. Informații complete despre prelucrarea datelor găsești aici.

    Dacă nu dorești ca datele tale să fie prelucrate de către Moldindconbank te rugăm să eviți expedierea formularului.