Banii tăi sunt în siguranță. Moldindconbank continuă campania ”Securitate bancară și antifraudă”
Siguranța banilor și datelor clienților este prioritatea noastră. De aceea, Moldindconbank continuă campania socială ”Securitate bancară și antifraudă”, orientată spre toți cetățenii Republicii Moldova, indiferent de banca la care se deservesc.
În cadrul campaniei vom prezenta care sunt schemele noi ale escrocilor, cele mai bune practici pentru un banking în siguranță, dar și cum clienții pot să identifice semnalele de alarmă, pentru a nu deveni victime ale fraudelor și înșelătoriilor.
Alexander Picker, președintele Comitetului de Conducere Moldindconbank:
”Spre regret, fraudatorii devin experți în crearea unei imagini și identități false, având suficiente resurse materiale și financiare, echipament și timp pentru a căuta posibile victime. Ei se bazează pe speranța că oamenii vor fi mai puțin atenți la detalii.
Scopul Moldindconbank este să contracarăm orice tentativă de fraudă, iar pentru aceasta avem nevoie și de ajutorul clienților noștri, care trebuie să fie mereu vigilenți și să trateze cu precauție orice tranzacție și transfer către persoane și comercianți sau solicitări de a oferi date personale la distanță. Prima etapă a campaniei sociale, lansată de Moldindconbank la începutul anului 2024 a avut un impact enorm asupra societății, contribuția noastră fiind apreciată de către clienți, colegi din sistemul bancar și autorități. De aceea, continuăm să fim în prima linie, asigurându-ne că banii clienților noștri sunt în siguranță”.
În cadrul primei etape a campaniei sociale ”Securitate bancară și antifraudă” peste 1 milion de cetățeni au fost informați într-un limbaj clar și prietenos despre tot ce înseamnă fraudă cu cardurile bancare, inclusiv fraude digitale.
Totuși, escrocii mereu inventează scheme noi, tot mai dificil de detectat, iar datoria noastră este să informăm clienții despre acestea, astfel încât să știe cu ce au de a face. Pas cu pas, vor învăța să identifice rapid situațiile când au fost contactați de un escroc, când un mesaj SMS sau email sunt fake-uri, dar și cum să acționeze dacă observă ceva neobișnuit.
Moldindconbank dispune de un Call Centru, disponibil 24/7, care poate fi contactat la numărul 022 71 71 71 de către clienți, în cazul în care suspectează că au fost apelați de escroci.
Moldindconbank – mereu alături!