Sesizări clienți

Suntem aici pentru a te ajuta!

Stimați clienți și parteneri ai BC „Moldindconbank” S.A.! Acordăm o atenţie deosebită colaborării noastre şi dorim să ne asigurăm, că în calitate de clienți/parteneri ai Băncii, nu sunteţi expuși riscului de fraudă/corupție. Dacă totuşi vă aflaţi într-o astfel de situaţie, dacă identificaţi o tentativă de fraudă/corupție, comunicaţi-ne cât mai curând posibil, utilizând unul dintre următoarele canale de comunicare:

-linia telefonică de încredere – 022 71 71 71;
-accesarea portalului intern Antifraudă;
-mesaj electronic prin intermediul antifrauda@micb.md;
-mesaj pe suport de hârtie, în cutia poștală dedicată din Oficiul central al Băncii (Chișinău, str. Armenească, 38, et. 1).

Sesizări privind cardurile de plată:

-mesaj electronic prin intermediul Client_Service@micb.md

Mulţumim pentru colaborare!
Lasă-ne un mesaj





    Moldindconbank are grijă de protecția datelor cu caracter personal, de aceea te informăm că datele cu caracter personal pe care le-ai furnizat vor fi prelucrate în procesul de analiză a sesizării. Ele vor fi accesibile persoanelor responsabile desemnate din cadrul companiei. Informații complete despre prelucrarea datelor găsești aici.

    Dacă nu dorești ca datele tale să fie prelucrate de către Moldindconbank te rugăm să eviți expedierea formularului.