Strategia Moldindconbank

Direcţiile principale strategice ale activităţii

BC „Moldindconbank” S.A.

Misiunea

Misiunea băncii este de a oferi servicii și produse bancare în conformitate cu cele mai moderne și progresiste standarde, pentru a satisface nevoile clienților și așteptările acționarilor.

Viziunea

Viziunea BC „Moldindconbank” S.A. este de a fi o bancă universală centrată pe client, cu poziții de lider în segmentul retail, care operează folosind procese eficiente și la care se face referință pentru calitate și excelență, având un brand nou și fiind recunoscută ca angajator de top pe piața financiar-bancară din Republica Moldova.

Viziunea Băncii are la bază patru valori: CLIENȚII, ECHIPA, ÎNCREDEREA, EXCELENȚA

Centrare pe client

– Ascultăm clienții și înțelegem nevoile acestora, fiindu-le mereu alături.

– Construim parteneriat durabil cu impact pozitiv asupra vieții clienților.

Cea mai bună echipă

– Dezvoltăm talente încurajând responsabilitatea, iniţiativa şi spiritul de echipă.

– Recunoaştem, apreciem şi recompensăm rezultatele care asigură transformarea băncii.

Încredere și onestitate

– Suntem oneşti şi transparenţi în acțiunile și deciziile noastre.

– Dezvoltăm o bancă mai bună prin fortificarea încrederii clienţilor şi angajaţilor noştri.

Excelență

– Manifestăm voință puternică de schimbare, pentru a oferi o experiență excepțională clienților și angajaților noștri, cât și pentru a încânta comunitatea și a răspunde cerințelor acționarilor băncii.