Specialist suport clienți, Direcția Suport 24/24
Echipa Suport 24/24 este în căutarea unui coleg energic, deschis și comunicabil.
Obiectivul postului este de a oferi suport clienților/ potențialilor clienți ai băncii care apelează la serviciul suport.
Ce trebuie să știi înainte să aplici:
- Aceasta nu este o poziție part-time și nu este un job de vară/sezonier;
- Căutăm o persoană care își dorește stabilitate și angajare pe termen lung;
- Activitatea se desfășoară exclusiv on-site, în sediul central al băncii din Chișinău;
- Nu este posibilă munca în regim remote sau hibrid.
Programul de lucru:
Tura începe între orele 08:00 și 15:00, în funcție de planificare.
Exemple de ture: 08:00–17:00, 09:00–18:00, 10:00–19:00, 11:00–20:00, etc.
Ce vei face:
- Vei fi responsabil de informarea clienților despre ofertele, produsele și serviciile băncii;
- Vei oferi suport clienților în utilizarea cardurilor și gestionarea conturilor/cardurilor;
- Vei oferi suport clienților în utilizarea aplicațiilor bancare;
- Vei colabora cu alte echipe din cadrul băncii în vederea oferirii unui răspuns detaliat clienților.
Ce căutăm:
- Dorință și abilități de învățare și dezvoltare continuă;
- Cunoașterea fluentă a limbilor româna și rusă;
- Abilitați excelente de comunicare;
- Orientare către client;
- Abilități de gestionare a situațiilor conflictuale;
- Rezistență la stres.
Ce beneficii vei avea:
- Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
- Bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
- Instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
- Participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
- Condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție la recrutare@micb.md
Pentru întrebări suplimentare contactează-ne la 022 576 935 sau 079 484 979
Află mai multe despre postul vacant:
Telefon
079 484 979
E-mail
recrutare@micb.md