Ofițer recuperare amiabilă, Departamentul credite problematice

Echipa recuperare amiabilă este în căutarea unui coleg pentru poziția de ofițer recuperare.
Obiectivul postului este de a diminua numărul restanțierilor prin aplicarea instrumentelor de informare, skiptracing, mediere, precum si perfectarea procedurilor prealabile anterior transmiterii dosarului  debitorului problematic in judecată.

Ce vei face:

  • contacta clienții telefonic, prin email, scrisori de remediere, cu scopul de a recupera creanțele băncii cu restanțe la plăți;
  • aplica instrumente workout/mediere în vederea identificării soluțiilor de natură juridică și/sau financiară, îndreptate la etapa prejudiciară pentru prevenirea intrării în incapacitate de plată  și depășirea dificultăților financiare care au generat intrarea în restanțe,  realizate prin negocieri cu debitorul;
  • mediere in vederea evitării recuperării pe cale juridica;
  • realiza proceduri prealabile (corespondenta oficiala de informare, care are un caracter legal obligatoriu)
  • înregistra avizele de înregistrare gaj/ipotecă la Notar/ SCT.

Ce căutam:

  • existența studiilor în domeniul financiar-bancar/juridic;
  • experiența in comunicarea cu clienții;
  • experiență în sistemul bancar de minim 1 an;
  • cunoașterea fluentă a limbii române și ruse;
  • abilități de negociere, manipularea situațiilor dificile și de conflict;
  • abilitatea de a lucra sub presiune și de a rămâne calm in orice situație;
  • spirit de observație și sinteză;
  • cunoașterea Word, Excel, PowerPoint, Outlook la un nivel avansat;

Ce beneficii vei avea:

  • program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
  • bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
  • instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
  • participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
  • condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.

Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenţie:

Find out more about the vacancy: