EUR/USD/RUB

Contact
conform tarifelor Contact
Moneda
Limita maximă
20 000 USD/EUR sau 600 000 RUB
Comision
se achită de către plătitor
Termen executare
de la 2 minute până la 2-3 zile lucrătoare
La efectuarea remiterilor de bani este necesar ca clientul (Plătitorul):
Să se prezinte la orice sucursală/oficiu secundar a Băncii cu actul de identitate valabil, în original și documentele justificative;
Să specifice cu exactitate:
– Ţara în care se expediază remiterea de bani;
– Numele, prenumele şi patronimicul Beneficiarului persoană fizică (numărul de telefon și/sau adresa şi/sau alte date, în caz de necesitate), în cazul Beneficiarului persoană juridică: rechizitele contului bancar;
– Suma şi moneda remiterii;
Să dispună de suma necesară a fi remisă şi comisionul aferent;
Să semneze cererea de expediere a remiterii de bani şi ordinul de încasare a numerarului;
Banca nu este responsabilă de informarea Beneficiarului privind remiterea de bani efectuată.
La primirea unei remiteri de bani este necesar ca clientul (Beneficiarul remiterii de bani):
Să se adreseze la orice sucursală/oficiu secundar a Băncii cu actul de identitate valabil, în original;
Să specifice cu exactitate:
– denumirea Sistemului remiterii de bani;
– codul unic de identificare al remiterii de bani;
– suma remiterii şi moneda;
– numele, prenumele şi patronimicul Plătitorului;
Să semneze cererea de eliberare a remiterii de bani şi ordinul de eliberarea a numerarului.
Tarife pentru expedierea Contact
Întrebări frecvente
a) Datele remiterii de bani expediate de Bancă pot fi modificate la solicitarea scrisă a Plătitorului, cu condiţia că remiterea nu a fost achitată Beneficiarului.
b) Datele care pot fi modificate într-o remitere sunt:
– numele, prenumele, patronimicul Beneficiarului persoană fizică;
– datele de contact (adresa, numărul de telefon) a Beneficiarului persoană fizică.
c) Pentru modificarea datelor remiterii de bani Plătitorul urmează să prezinte la sucursala/oficiul secundar a Băncii care a executat operaţiunea următoarele documente, fără excepţii:
– actul de identitate valabil, în original;
– documentele care atestă efectuarea remiterii de bani: Cererea de expediere a remiterii și/sau Ordinul de încasare a numerarului;
– Cererea de modificare a remiterii de bani completată la ghișeul sucursalei/oficiului secundar.
Remiterea de bani expediată de la Bancă, poate fi returnată la solicitarea Plătitorului, doar în cazul cînd banii nu au fost eliberaţi Beneficiarului.
Pentru returnarea unei remiteri de bani, Plătitorul urmează să prezinte la sucursala/oficiul secundar a Băncii care a executat operaţiunea următoarele documente:
– actul de identitate valabil, în original;
– documentele care atestă efectuarea remiterii de bani: Cererea de expediere a remiterii și/sau Ordinul de incasare a numerarului;
– cererea de returnare a remiterii de bani în formă liberă completată la ghișeul sucursalei/oficiului secundar.
Persoana fizică rezidentă poate efectua transferul în străinătate al mijloacelor bănești destinate cheltuielilor familiale în favoarea fiecărui membru al familiei, după cum urmează:
1) un transfer în sumă ce nu depășește 10,000 euro (sau echivalentul lor) – fără prezentarea la Bancă a documentelor justificative;
2) un transfer în sumă ce depășește 10,000 euro (sau echivalentul lor) – la prezentarea la Bancă a documentelor:
a) ce confirmă calitatea de membru al familiei;
b) ce confirmă necesitatea efectuării plății /transferului de către persoana fizică în favoarea căreia se efectuează transferul și conțin date despre suma plății /transferului.