Director-adjunct al Departamentul conformitate

Echipa Departamentului conformitate este în căutarea unei persoane profesioniste căreia să-i fie încredințat rolul de Director-adjunct al Departamentului Conformitate. În acest rol, vei avea oportunitatea de a acumula experiență și competențe noi, dar și să te afirmi în calitate de leader.

Ce ne așteptăm: să te implici proactiv în implementarea obiectivelor de conformitate, ajustarea proceselor și crearea premiselor pentru o activitate eficace și eficientă a funcției de conformitate.

Obiectivul postului este gestionarea activității Departamentului conformitate, în special pe domeniul de prevenire a spălării banilor și finanțării terorismului, respectare a sancțiunilor internaționale, mită și corupție.

 

Ce vei face în acest rol:

  • Coordonarea activității Direcțiilor AML și a altor activități conexe din cadrul Departamentului întru gestionarea efectivă şi eficientă a riscurilor de conformitate specifice ariei gestionate;
  • Monitorizarea elaborării, dezvoltării și implementării şi unui cadru normativ intern adecvat și eficient în domeniul de prevenire a spălării banilor și finanțării terorismului, respectare a sancțiunilor internaționale, mită și corupție;
  • Pregătirea rapoartelor și informațiilor relevante pentru oferirea consultanței privind corespunderea activității desfășurate cu prevederile cadrului de reglementare, ale normelor şi standardelor internaționale și cele proprii, în domeniile gestionate, inclusiv furnizarea de informații legate de evoluțiile în domeniile respective;
  • Activități organizatorice și activități orientate spre eficientizarea continuă a activităților; Departamentului, precum și a sistemului de control intern al Băncii, în limita competențelor atribuite.

 

Ce căutăm:

  • Reputație impecabilă;
  • Studii superioare finalizate, preferabil economice sau juridice;
  • Minim 10 ani de experiență in sistemul bancar, dintre care minim 5 ani în poziție managerială similară;
  • Cunoștințe temeinice privind cadrul normativ și de reglementare în vigoare, necesare exercitării funcțiilor;
  • Aptitudini de planificare, analiză și control a activităților subdiviziunilor;
  • Abilități de lucru independent şi în echipă, în special abilități de comunicare eficientă și inteligență emoțională;
  • Gândire conceptuală, capacitate de analiza si sinteza, atenție la detalii și abilități de negociere;
  • Cunoașterea bună (fluentă) a limbii române, ruse și engleze;
  • Cunoștințe privind aplicațiile informatice specializate AML/CTF reprezintă un avantaj;
  • Certificări internaționale AML/CTF reprezintă un avantaj;
  • Dorința de a învăța și a autodezvolta, onestitate, perseverență, responsabilitate.

 

Ce beneficii vei avea:

  • O echipă profesionistă, orientată către inovație și pasionată de idei îndrăznețe;
  • Proiecte interesante de perfecționare continuă a proceselor;
  • Program individual de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
  • Bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
  • Instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
  • Participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
  • Condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.

Dacă îți plac provocările și ai dori să te alături echipei noastre, te încurajăm să aplici.

 

Узнайте больше о вакансии:
Телефон 079484979